sobota, 22. oktober 2011

razgled

(1)
H:"hej, kaj ko bi mi privošcil malo boljši razgled? ...uou... " in si ga je vrgel na ramo...
hlod


(2)
K:"kaj, ko bi se vsi skupaj organizirali in postavili skupna pravila? nje? za vse velja enako. ce pa se kdo ne strinja, pa predlaga popravek ali kaj novega. in glasujemo za ali proti. ce pa..."
L:"ti a spet nismo dolocili kdo gre po lešnike?"
S:"saj veš, da imamo vsako leto isto zgodbo. nobeno leto se nam še ni uspelo zmeniti na prvem sestanku.
K:"...kdo je za?"
......
K:"no, kdo je za"?


L:"zgleda, da bo danes veèerja spet pozna..."






(3)

H:"poglej, tu bi lahko."

M:"ne ne, tu sva bila že lansko leto, pa je tista čbela težila, da kradeva med. se spomniš?"

H:"no ja, sej..."

M:"daj tiho bodi še ti. dobro veš, da je bil na tleh in sem ga hotel samo pobrati in vrniti pa me je ravno takrat zagledala, ko sem imel šapo v višini ust"

H:" v višini ust, ali v ustih?"

[medo se malo obrne v stran in hlod zadane ob drugo drevo]

H:"hej hej au au au"

M:" kaj je bilo?

H": ja vprašal sem te èe je bil med v ustih ali.."

[in ga medo spet v drevo]

H:"nič nič"

M:"aja ok"



*** kratek s časom - nova služba jemlje svoj čas. ampak cilj bom pa izpolnil... ***

3 komentarji:

  1. Jeeee, končno! :)
    Sam še zvok in slika manjkata ... viš, si me spomnu, da moram plačat loto :D

    OdgovoriIzbriši
  2. uaaaa... glej ga glej... sedaj bomo sem prihajali z razlogom ;)

    Superca :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ....
    Medo nosi hlod na rami in oba si krajšata čas s pogovorom.. ta pa se konča z....

    M: "Kva s'hlod!"
    H: "Ja vem."

    OdgovoriIzbriši