petek, 23. januar 2009

prvi




















evo ga prvi test slike. samo fotoaparat brez fotošopingiranja. ampak je blo pa zajeban sebe slikat. me je na koncu ze glava bolela, ko sem tako usta odpiral.

13 komentarjev:

  1. aaaaaaaaaa :) ku doro :)
    še en blog od naših :)

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaaaaaaaaaa

    prva sem,ki sem komentirala na tem blogu!!!!! ŽElj, želim nagrado!!

    OdgovoriIzbriši
  3. ok nagrada zate, je da mene castis vecerjo

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, super! Z veseljem bom spremljala, kaj dogaja z Zhjem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma se je vsaj splačalo!
    Fajn fotka :=)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej, ma to si mi pa orng nasmejal večer... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O cool, komi čakam ZAPISE!

    Be good ;D

    OdgovoriIzbriši
  8. haha :) ku dora slikca.. kolko si jih naredil, da si dobil tako, da je ni blo treba pobožat s kakim čopičem iz fotošopa??? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. khm... ZH, sej ne bi blo mus tok na širok ust odpirat... sej ne bi vedl, da si jih mm manj :D

    OdgovoriIzbriši
  10. ma sem jih naredil ene 10. pa se na eni vidi senca preveč, pa na drugi ozadje(del kuhinje), pa na tretji spet kaj.
    naslednji projekt: zaprta usta?hmm..

    OdgovoriIzbriši
  11. Sam veš kej, Željc... zdej pa že mal predolgo traja tale tvoja predigra na blogu :)
    Sploh pa imaš naslov bloga "zapisi" - množina... trenutno pa imaš samo en zapis.

    Hočemo zapise! Hočemo zapise! :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. se cisto strinjam z jasmino.
    Ta zeljc je pa res ...
    Jutri se z njim dobim, pa mu povem....

    OdgovoriIzbriši